Sista rycket

Inget intressant har hänt den senaste veckan. Jag har pluggat väldigt mycket då det varit prov och inlämningar. I torsdags sov jag på skolan för att på fredagen gå Lucia hela dagen. Jag var väldigt trött när jag kom hem i fredags och kraschlandade direkt när jag kom hem. Att vara uppe halva natten och vakna ovanligt tidigt är ingen bra kombination.
 
I lördags hände inget speciellt förutom på kvällen då jag fick ett läppbalsam jag länge suktat efter och jag åt väldigt god mat.
 
Idag har jag gått en runda med mamma, pappa och hundarna i skogen. Mycket fin utsikt.
Resten av dagen tillägnades åt att städa, tvätta och plugga. Jag slutar skolan på onsdag så nu är det sista rycket innan jullovet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: