Fortfarande förkyld

Då var det måndag igen...
Sitter just nu i skolan och har lunch. Orkade inte gå till matsalen så jag stannade i skolan och äter clementin istället. Kollar lite TV-serier också för att fördröja tiden.
I natt var det AMA's och Avicii tog hem en titel. Whop whop heja Sverige! Ska se om man kan kolla på det i repris.
 
Jag är fortfarande förkyld men inte lika mycket. Hoppas det går över för jag kan verkligen inte missa mer i skolan. 
 
Igår hann jag göra klart det som skulle göras vilket känns bra. Brukar aldrig hinna tvätta allt på helgen men igår lyckades jag. 
 
Ska fortsätta kolla på en TV-serie och njuta av att det för en gångs skull är tyst i klassrummet.
Såå trött...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: