Halsont + förkylning

Här sitter en rejält förskyld Vendela i sin skrivbordsstol och ska strax börja plugga.
Det är söndag idag och imorgon är det en ny vecka. Orkar inte. Som ni ser i rubriken så är jag åter igen sjuk, eller förkyld. Jag har en sån jobbig förkylning när man har ont i halsen och hela kroppen och inte orkar göra någoting. Blev förkyld redan i fredags men var ändån i skolan. Hade ett möte om studentmössorna efter skolan så var tvungen att gå dit.
 
Igår sov jag i princip hela dagen, var så himla utmattad och jag orkade inte göra ett smack. På kvällen blev det filmmys nere i soffan med filtar och te, Narnia gick på TVn. Himla länge sedan man såg den filmen!
 
Idag mår jag lite bättre iallafall. Jag är fortfarande inte frisk men jag har inte lika ont i kroppen som innan. I morse drack jag väldens godaste te. Det var en chai-te latte som var väldigt enkel att göra. Fick dessutom näsblod innan idag...
Har hunnit städa idag och håller just nu på att tvätta kläder.
 
Better start plugga.. *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: