Lördag

Hey guys! Long time, no see!
 
Sitter just nu på mitt rum och kollar Keeping up with the Kardashians. Har precis duschat, rakat benen, smort in hela kroppen med body lotion, sprejat ner hela mig med en god mist från Victoria's Secret, Mango Temptation, sprejat håret med olja från Nashi Argan och som pricken över i:et smort in läpparna med mitt favorit lip balm från Burt's Bees med Açar Bär.
Världens bästa känsla! Älskar att skämma bort mig själv.
 
Har inte bloggat på år känns det som. Men det har inte hänt något speciellt i mitt tråkiga liv. Har precis vart sjuk i nästan en hel vecka.
 
Jag skriver detta just nu på min mobil och jag älskar hur blogg.se har gjort om appen. Det är som att blogga på datorn, man har lika många val att göra med inläggen. 
Jag hoppas det kommer funka bättre att publicera inlägg utan att behöva ha världens bästa wi-fi. Innan när jag försökt publicera inlägg när jag är på platser utan wi-fi har det inte gått. Får hålla tummarna! 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av denna lördagskväll och det tycker jag ni också ska göra!
Hur den nya appen ser ut när man gör ett inlägg. Love it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: