Höstlov & stormen Simone

Gud vad tiden går fort. Min praktik är redan över och jag har höstlov.
Mina två veckor på praktiken har varit bra och jag kan inte riktigt avgöra vilken plats som varit bäst. På min andra praktikplats skedde det en liten olycka och jag var ett vittne. Jag kan nog inte berätta själva olyckan men personen som drabbades mår bra och företaget har hanterat det väldigt bra. Om det hade hänt mig något vet jag att jag är i trygga händer.
 
I fredags var det fest i Stoby. Jag personligen hade inte så kul som jag hoppats på. Ni vet när man taggar jätte mycket till en fest men sen visade sig inte vara lika kul som man hade tänkt sig. Att man överskattat det/haft för stora förväntningar. Men det var väl trevligt ändån!
 
Idag är det ju måndag och jag skulle egentligen iväg och fira min vän Ida som fyller år idag. Men jag vågar inte lämna huset nu när det är storm. Det är klass 3-varning och allt. Man ska inte underskatta mother nature (här och här kan du läsa om stormen Simone).
Det blir väl att ha myskväll eller något i den stilen. Men jag kommer antagligen vara skiträdd och be för mitt liv att överleva för mitt huvud ska alltid överdriva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: