Praktik

Förra veckan bestod av: 1 plugg, 2 plugg, 3 plugg.
Skulle dessutom förbereda mig inför denna och nästa veckas praktik. Denna veckan är jag i labbet på Gelita och nästa vecka är jag på penta/syror inne på insudtriområdet i Perstorp.
Det är såå skönt att inte behöva gå i skolan på tre veckor, höstlovet är direkt efter praktiken. Underbart!
 
Hittills på labbet har det varit bra. Det är sjukt svåra ord (på latin?!) och jag har svårt för att förstå laborationerna vi gör. Vi har inte kommit så pass långt i biologin.
Men jag försöker så gott jag kan!
 
Jag har fått göra egna prover och kände mig riktigt proffsig haha. Har dessutom labbrock så jag lever mig riktigt in i rollen. Dexters laboratorium 2.0.
 
Det segaste än nog att komma upp på morgonen, jag är verkligen ingen morgonmänniska.
Ska gå och duscha nu så jag kommer i säng i tid.
 
Herregud, kolla påsarna under mina ögon!  Tvättbjörnen Vendela is in tha' house.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: