Veronica Maggios nya album

Som ni ser så har jag lagt ut min shopping från London. Det blev inte så jättemycket shopping nu när jag kollar i efterhand. Men jag är nöjd med mina köp!
 
Idag har det inte hänt så mycket, det har varit en slö söndag. Jag vaknade vid kanske elva för att äta frukost och sen hände det inte mycket. Jag har kollat YouTube, spelat Temple Run, gjort engelskaläxa, fotat och redigerat bilderna på shoppingen och lyssnat på Veronica Maggios nya album, Handen i fickan fast jag bryr mig.
Jag tycker hennes nya album är riktigt bra! Mina favoritlåtar hittils är Sergels torg och Hela huset. Lugna och riktigt sköna låtar.
Är hungrig så ska gå och äta en avocado nu.
Adiós!
Jag vet, det är slut
Vad gör väl det om 100 år, när vi är tillbaks på 0?
Jag vet att du vill ha det så
Men vad spelar det för jävla roll, om det inte kan bli vi nån gång?
Vad finns det då att bry sig om, över plattorna på Sergels torg?
 
Allt är för bra nu
Går runt i t-shirt och är trött
Sitter på pianot mellan flaskor, glas och fimpar
Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu
Allt är bra nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: