Krasslig

Måndag är här igen men jag sitter hemma och är förkyld + har ont i magen. Jag sitter här i soffan med hundarna bredvid mig, min tredje kopp te på bordet och 'Kourtney and Kim Take Miami' i bakgrunden på TV:n. Om exakt en månad ska jag till Paris och i avsnittet som går på TV:n är de i Paris. Som jag längtar! Jag har aldrig varit i Frankrike förut och det ska bli såå kul!
 
Jag gör lite skolarbete också så jag inte missar för mycket i skolan. Kände att jag behövde en liten paus så passade på att blogga. När jag tog ut hundarna innan idag märkte jag hur fint vårväder det var. Klarblå himmel och solen stekte på. Synd att jag mår dåligt och måste stanna inne... Får pallra mig till skolan imorgon så jag inte missar allt för mycket, så jag får hoppas att vårvädret stannar ett tag till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: